Šabac: Žuta bagra opet pljačka sirotinju Srbije!

Opština Šabac, pod kontrolom zloglasnog žutog lopova Dušana Petrovića zvanog DuPe, medijima koji podržavaju predsedničkog kandidata NATO opozicije, Vuka Jeremića, uplatila 14,2 miliona dinara na ime finansiranja fiktivnih projekata * Žuti tabloid ‘Danas’ (koji ima najmanji tiraž na svetu!) dobio 5,6 miliona, reketaški ‘Kurir’ 5,3 miliona a nemački dnevnik za područje Srbije ‘Blic’ dva miliona dinara * Magazinu ‘Vreme’ koji kontrolišu žuti fašisti i poznati tajkun Mišković 700.000 dinara

jeremic-i-dupe

STARI ORTACI U PLJAČKANJU SIROTINJE

NATO kandidat za predsednika Srbije Vuk Jeremić i njegov šef kampanje Dušan Petrović osim što uzimaju milionski keš od tajkuna otimaju i narodne milione, novac koji pripada svim građanima, kako bi finansirali svoju kampanju!

Dokumentacija do koje smo došli dokazuje da je u Ponedeljak 16. januara Skupština opštine Šabac, čiji je predsednik Nebojša Zelenović, potrčko Dušana Petrovića, medijima koji podržavaju Vuka Jeremića uplatila čak 14.250.000 dinara na ime finansiranja fiktivnih projekata!

Nenamensko trošenje

Prema dokumentaciji koju objavljujemo, „Danas“ je dobio čak 5,6 miliona dinara, reketaški „Kurir“ 5,3 miliona, a žuti“Blic“ još dva miliona dinara!

Budžetske pare dodeljene su nedeljniku „Vreme“, koji kontroliše gazda „Delte“ Miroslav Mišković, kao i Medija centru, iza koga stoji žuto novinarsko udruženje NUNS Vukašina Obradovića.

zuti-lopovi-2

Rešenje o isplati silnih miliona potpisao je gradonačelnik Šapca Nebojša Zelenović!

HIT! Kobajagi projekti za izvlačenje državnog keša!

Da je ovo „političko-burazerska kombinacija“ i da su državne pare iz budžeta SO Šabac isplaćene probranim žutim medijima samo da bi podržali Vuka Jeremića najkonkretnije dokazuju nazivi „projekata“ za koji su isplaćeni opštinski milioni.
Tako je reketaški „Kurir“, čiji je vlasnik Aleksandar Rodić umešan u brojne kriminalne poslove, iznude i pod istragom je zbog višemilionske utaje poreza, dobio 5.350.000 dinara za projekat „Šabac – grad evropskih standarda“ (tražili su za to čak 17.563.986 dinara), dok je soroševska niskotiražna agentura „Danas“ za projekat „Šabac danas, objektivno i odgovorno informisanje građana“ (!?!) dobila čak 5.600.000 dinara (tražili su 9.919.680 dinara).
Žuti „Blic“, koji se u vreme režima Borisa Tadića proslavio pražnjenjem državnih fondova, dobio je dva miliona dinara za projekat pod nazivom „Aktivni građani za demokratsko društvo“, a Miškovićevo „Vreme“ je dobilo 700.000 dinara za projekat „Javno-privatno partnerstvo“.
Konačno, „Medija centar“ je dobio 600.000 dinara za projekat „Više od grada – prva varoš Srbije“ (!?!).

Izvori iz SO Šabac koji su nam i dostavili spornu dokumentaciju kažu da je ovo „najbezočnija krađa budžetskih para da bi se platila nečija politička kampanja“.

Ne treba biti stručnjak pa videti da nema nikakve potrebe da Šabac iz budžeta plaća milione medijima u Beogradu! Čak trećina opštinskog medijskog budžeta od ukupno 40 miliona dinara uplaćena je takozvanim nezavisnim medijima, a to nije ništa drugo nego plaćanje za podršku Vuku Jeremiću – prenosi naš izvor.

zuti-lopovi

Jeremić i Petrović nisu se oglašavali ovim povodom, dok gradonačelnik Šapca Nebojša Zelenović tvrdi da je sve urađeno po zakonu (?!?).

Klasično muljanje

U potpunosti sam postupio po predlogu komisije koja je obrazovana po zakonu. Za razliku od Beograda, niko sa sumnjivom reputacijom nije dobio novac – pokušao je da „objasni“ Zelenović.

Medijski stručnjak Igor Avžner, na drugoj strani, kaže da je ovde u pitanju nenamensko trošenje novca.

Umesto da novac troše u korist građana, oni ga koriste za usko stranačke interese! Na nesreću građana, kvalitet informacija umnogome utiče na pogrešne političke izbore koje donose – podvlači Avžner.

Toliko o ‘nezavisnim’

Glavni urednik „Večernjih novosti“ Ratko Dmitrović smatra da je ovde situacija potpuno jasna.

Sve je savršeno jasno i onom sa koeficijentom inteligencije manjim od broja cipela koje nosi. Opštinska vlast na lokalu deli ogroman novac opozicionim medijima u Beogradu. Onaj ko je učestvovao u ovoj raboti, „i davalac i primalac“, gubi pravo da ikada više kaže ijednu reč o slobodi medija i navodnom nezavisnom novinarstvu. Pa, u Srbiji najgore prostitutke drže katedre visokog morala. Da budem iskren, gadi mi se i da komentarišem ovako nešto – zaključuje Dmitrović.